Måndag hela veckan

Känns det som just nu, men har man tur så susar denna vecka fram likt de andra har gjort. Tiden verkar gå så himla fort nu, jag förstår inte det.
Jag var duktig och ställde klockan på 9, trots att jag låg och läste till halv 2 inatt. Men jag fastnade ju i boken, trots att jag läst den tidigare. Det var Magdalena Graaf´s "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" som jag läste. Den är bra, men man blir arg på samhället. Fast efter att ha läst ´Gömda` så blir jag ju inte förvånad längre.

Har suttit och betalat räkningarna nu, det är ju aldrig kul men måste ju göras. Ska göra en liten kom i håg lista till mig och Elsk på vad som borde göras här hemma under veckan också, det märks att vi inte varit hemma så mycket och att jag inte mådde speciellt bra förra veckan. Får hoppas denna blir bättre!

Ska surfa runt en liten stund nu, sen ska jag nog försöka ta mig ut på en promenad, ser ut att vara fint väder!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0