Läkarbesök igen

Ska snart åka till läkaren, för andra gången den här veckan. Jag hoppas dock att det ger något den här gången, och inte som förra. Jag menar jag har ingen lust att ha ont i huvudet och vara hemma från jobbet, det är inte roligt direkt.
Jag avskyr ju egentligen att ta prover och liknande men nu hoppas jag verkligen att de gör det, för jag vill inte ha ont i huvudet en endaste liten dag till. 2 veckor på raken är alldeles för mycket, jag känner mig helt slut.
Får väl se vad han säger, de verkar tro att det är något med bihålerna men jag är inte så säker på det. Iofs så hjälper ju inte alvedon och liknande mot värken då heller så det kan ju ligga nått i det, men jag är ju inte snuvig.

Jaja, ska leta reda på börsen och sen ska jag väl cykla dit.

Kommentarer
Emily

Jag håller tummarna för dig.

BoT-paddar finns ju också rätt billiga på travshopen i Umeå. Där köpte jag då mina.

Datum: 2008-08-28 Tidpunkt: 15:21:55
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0