Ikea-planering

Har suttit och spanat lite på Ikeas hemsida på saker jag är sugen på att köpa imorgon. Satt igår med Paps och Biltema katalogen och kollade ut grejor därifrån också. Måste ju köpa en del till hästtransporten så vi kan besikta den.
Letade ju idag efter ett dubbeltäcke och såna där stora avlånga kuddar. Var på Jysk och kollade och de hade dubbeltäcken men inte kuddarna.
Men nu när jag kikade på Ikeas hemsida så är dubbeltäckena mycket billigare där, det finns för 79kr! Så ett sånt ska jag nog köpa, det känns som en lagom peng ifall man inte gillar att ha ett sånt. De hade ganska billiga påslakan också, man måste ju iaf ha 2 så man kan tvätta det ena.

Hittade dock kuddarna på Ellos, jag tror att de är ungefär samma iallafall. Men ska kolla på Ikea först innan jag beställer, de kan ju finnas bara det att jag inte hittar dem på hemsidan.

Nu tycker jag att Elsk ska komma hem, jag vill planera med honom, jag vill visa vad jag har shoppat, jag vill kramas, jag vill bli kramad. Han är söt. Och imorrn ska vi på Takida, vi ska shoppa, ikväll ska vi festa. Min Söt!

Kommentarer
sofie

Vad fint det blivit här =)

Vad kul med Ikea det vill jag med åka på!!

Idag är min sista dag :D wei!

Datum: 2008-08-08 Tidpunkt: 17:16:06
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Emily

Snygg design!

Vi kanske ska flytta snart, och då måste vi nog på Ikea och shoppa lite grejer. Dessvärre så är det nog elsk som är mer glad över det än jag. Jag är ingen Ikea-människa egentligen.

Datum: 2008-08-09 Tidpunkt: 21:26:21
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
blurry_

damn, hade ni sagt ngt så har ju jag ett dubbeltäcke som jag inte använder som nu kunnat få alldeles gratis... menmen, hoppas ni har det bra och att vi ses snart :D kram!!

Datum: 2008-08-12 Tidpunkt: 11:15:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0