Hunnit med en hel del trots sovmorgon

Idag har vi varit duktiga!! Trots att det blev en sen kväll igår för Elsk var ut med sina kompisar och jag var med som chaufför så har vi hunnit med det vi skulle idag. Transporten är målad ett varv och Elsk har satt dit vajern och stödhjulet eller vad det heter.
Nu är det bara en sak kvar innan besiktning förutom att måla färdigt, och skaffa en ny dörr. Pappa måste låna en svets och byta en gängstav eller vad det heter!
Sen är den tiptop igen!

Skulle se film ikväll men pappas mottagare till tvn från datorn fungerade inte och lillebror är inte här, men nu skickade L sms att han skulle hyra film och komma förbi så det blir nog trevligt.

Jag har varit hemskt trött och somnat flera gånger i soffan! :(

Var och pratade med min älskade häst och jag blev lite ledsen när jag insåg att han kändes svullen i benet igen. Men det är ju trots allt ca 1 månad till hovis kommer och innan dess kan jag ändå inte rida när han inte har några sulor så jag får hoppas att detta bara är tillfälligt men det känns ju inte som så. Snart 4 månaders vila jag vill ha min friska häst tillbaka och jag gruvar mig för att åka till atg, är så rädd för vilket beskedd jag kommer att få..

Kommentarer
Emily

Du måste lägga ut bidler på transporten så man får se.



Jag hoppas Dust blir bra igen snart.

Datum: 2008-08-17 Tidpunkt: 13:32:15
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Curant

Tack! Jo du hade rätt...

Datum: 2008-08-17 Tidpunkt: 20:22:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0