Gick väl bra..

Det gick väl bra att jobba igår, även om det nog var den längsta dagen någonsin sen jag börjat där. Eftersom maskinen inte ville fungera så vi hade väldigt lite att göra, så tog ju dagen ännu längre tid! Men jag var duktig och lyckades jobba in lite flex tom. så det känns bra.
Elsk hade gjort lite kvällsfika åt mig när jag kom hem han är så söt! Han har min bil idag också för han ska lägga om däcken, fast han måste hitta såna där klistervikter först. Får hoppas att det löser sig!

Försov mig imorse, fattar inte varför.. eller jag försov mig väl egentligen inte för jag hade inget inplanerat men jag vaknade för sent. Suck.

Äter sen frukost/lunch nu iaf.
Sen får vi se om jag hinner göra någon nytta här hemma, ska hoppa i duschen också. Varmt verkar det vara ute =)

Kommentarer
sofie

Hoppas det går bra med vardagen igen nu efter semestern! Tänk att det är bara dryga två veckor till skolstart nu. Pirrigt :P

Datum: 2008-08-13 Tidpunkt: 10:00:35
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0