Det lever om här utanför

Ursch vad dom håller på och sågar eller vad det är här nedanför. Inget roligt ljud att vakna av direkt, det gör ju ont som fan i öronen! :( fattar inte att man får hålla på med sånt före kl 9 på morgonen, blää!
Uppe tidigt idag, ska strax bege mig mot Iksu för att köra ett spinningpass med A. Blir nog bra det, man måste ju komma igång med rutinerna igen.
Det är sugit väder ute, regn och ser kallt ut. Igår var det varmt!!

Igår en inte så bra sak hände. Jag har ju en väldigt trång parkering och tyckte det var så svårt att parkera i måndags, så igår kom jag på iden att parkera från andra hållet. Det var en mycket dålig ide, för jag lyckades köra in i väggen. :(
Ska kolla om det blev några bucklor eller om jag har tur så det bara är färgskrap, det var lite gula märken man såg igår iallafall. Blev så ledsen.. Elsk fick komma ut och parkera åt mig för jag kunde inte :( Tur att han var vaken... och jag hoppas verkligen inte att jag förstört bilen nu..

Kommentarer
sofie

Jag kollar efter skorna imorgon gumman! Nu ska jag dricka vin och ha det bra :D

Datum: 2008-08-13 Tidpunkt: 19:50:41
Maria

Hoppas det gick bra med bilen!! Hoppas du får en trevlig helg! Kram, Maria

Datum: 2008-08-15 Tidpunkt: 14:30:24
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Emily

Haha, förlåt att jag skrattar, men det känns som att detdär är något som skulle hända mig också. (Jag väntar bara på det eftersom jag skryter varje dag om hur bra jag är på att fickparkera samt backa med hästfinkan, snart kommer jag att få äta upp det, det är jag säker på)



Hoppas allt är bra annars och att det inte blev bucklor på bilen.

Datum: 2008-08-16 Tidpunkt: 20:25:08
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0