Dags för jobb

Ska strax åka till jobb, ska bara åka ut till Elsk först tänkte jag, han hade nått papper i Polon som han behövde. Så jag sa att jag kanske skulle komma med det.. och det tror jag att jag ska göra..Eller.. haha, kan inte bestämma mig, vill inte åka till jobb för tidigt, men har en massa flex att arbeta in så det är ju lika bra att börja på en gång.. så man kanske hamnar på plus nån gång! For ju lite väl mycket där innan semestern.

Fick höra av lillebror att In Flames spelar i Sthlm i slutet av oktober. Nu blev jag jättesugen på att se dom, funderar på om man kan fixa ihop nått där.. Är ju rätt länge kvar så om man söker ledigt nu så kanske.. Måste kollas upp! Och höra med Elsk om han vill också förstås! Går ju faktiskt att ta bilen och sen bo där jag och mamma bodde, det var rätt billigt. Sen tar man bara tunnelbanan in till centrum ju.. Smidigt!

Aaah, gruvar mig.. Vill inte jobba kväll.. Enda som är bra är att jag inte behöver kliva upp så tidigt denna vecka.. Men jag vill ju inte vara ensam det är så tråkigt, speciellt när man har haft folk runt sig hela semestern...tråkigt!!

Nej, får se om jag ska åka ut till Elsk eller inte.. känns som jobbigt ändå.. han kunde vänta tills imorrn med pappret sa han så.. hmm.. får se!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0