Onsdag

Sådärja, då var man duschad och redo för att åka till jobbet, men insåg precis att jag inte behöver stressa då det typ är mer än 30 min tills jag behöver åka! Fy tusan vad skönt det är med egen bil :) Så härligt!

Har varit ute hos Dust idag, han är fortfarande svullen bak men ömmar inte när man klämmer och känner inget i ridningen. Skrittade ut barbacka iallafall, såg jättefin ut sen på byxorna :P tror de på Ica kollade lite på mig, haha!
Sen tog jag itu med hans man, hann dock inte klart för jag kände hur hungrig jag var när K kom och skulle luncha, så då släppte jag ut honom så han fick äta samtidigt som de övriga hästarna. Får ta tag i resten sen imorrn eller på fre när jag är ledig.
Har haft ont i huvudet lite till och från idag så jag tror jag ska preparera mig med en ipren innan jag far faktiskt. Tror det är för att det var så jävulskt tryckande varmt i sovrummet imorse jag brukar få ont i huvudet av det. Också är jag ju inte världsbäst på att dricka vatten heller.

Borde göra ett röj här hemma också ursch vad det ser ut kissarna har levt rövare.. men varken orkar eller hinner idag får se om Elsk orkar göra något ikväll..

Ska gå och ta en ipren nu och ringa till Paps en sväng.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0