Lammungar!

Har nyss kommit hem från stallet, eller ja älskling skjutsade hem mig jag fick åka ut med bilen till honom för annars skulle han inte kunna ta sig hem ikväll när han slutar.
Var ute på en mysig tur med Dust i skogen han var pigg och glad. Var helt okej underlag så vi kunde galoppera och byta lite :D skojskoj ^^
Sen fick jag följa med K till lagårn där dom hade lammungar!!! åååh såå söta!! Dom var födda i måndags! Så himla gulligt alltså!
Också fick jag se mjölkroboten det var jätteintressant har aldrig sett en sån förut!
Nu ska jag käka lite lunch och sen blir det nog läsa ridsport/sova/se film? Typ!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Emily

Min mamma har också lamm, dom är underbara!

Datum: 2008-04-11 Tidpunkt: 09:15:22
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0