Äntligen!

Fan vad less man blir när bloggen ligger nere, haha. Har varit så himla arg att det inte går att logga in! :(
Men fåse, när skrev jag sist? I söndags? Eller lördags kanske det var?
I söndags hade jag iaf utsläppet i stallet, man ställde ju fram klockan så jag var ju eg där en timme tidigare än vad jag brukar :S Gick fint att släppa ut alla hästar, sen tog jag och Dust oss en skrittur kortis i spöregnet. Inte så skoj tyckte nån av oss.
Sen for jag hem..lagade lunch.. sov typ 1 timme..lagade middag..slappade.
For och skulle ta in hästarna, ja då var A där så jag hade inte bevhövt åka dit.. men det var ju superfint väder då så det gjorde inte så mycket, sen for vi och tvättade bilen och satte i klädseln som jocke köpt!

Igår red jag Dust med J och Bell. Som av en slump så skulle hon ut precis när jag kom så jag snabbade mig och följde med henne. Hon visade mig en superbra travrunda som jag inte sett förut. Dust pigg, superfin! Jädrar vilken trav han kan få till, går knappt att sitta på honom. I love him!

Ikväll blire träning för Elsk, vilodag för Dust, ev bio om vi hinner (har fått gratischeckar 4 st av D!)

Kommentarer
Curant

Håller med helt o fullt!! Har försökt skriva i flera dar...
Din blogg blev skitsnygg!!! :D
Hur gör man???

Datum: 2008-04-01 Tidpunkt: 21:25:14
kusin!(:

hihih, men det är bara en svart hjälm! inge speciellt! ;)
oh, k är mkt bra på design!! =D den vart ju assnygg!=D

Datum: 2008-04-01 Tidpunkt: 22:03:20
kusin!(:

hihih, men det är bara en svart hjälm! inge speciellt! ;)
oh, k är mkt bra på design!! =D den vart ju assnygg!=D

Datum: 2008-04-01 Tidpunkt: 22:03:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0