Sabotage!!

Igår var det någon som saboterade våra hagar. ca 100-200 meter tråd har stulits, tråd har slitits/klippts av, stolpar är avbrutna, uppslitna, och bortkastade. Hästarnas hagar var helt öppna och de hade kunnat springa ut på stora vägen, eller E4an som bara ligger 1 km bort. Som tur var gjorde de inte det, utan stod snällt i sina hagar, men man tänker ju på vad som kunnat hända!
Vi polisanmälde och tipsade VK, och idag fanns det en liten liten artikel på baksidan av VK, och även på VK´s hemsida.
Så nu står hästarna i vinterhagarna, hela och friska men ursch vad obehagligt det var. Man vet ju liksom VAD som skulle ha kunnat hänt..

Sov hos S igår, kollade film och hade det mysigt. Idag har vi varit ute och gått med vovve, och plockat ihop resterna av våra sommarhagar, förutom trästolpen som vi inte fick upp själva. J ska hjälpa oss imorrn!
Nu ska vi snart åka till stallet och ta in hästarna, S har kväll i kväll, och eftersom J ska åka iväg och skruva med R så hänger jag med henne i stället.
Imorrn ska jag jobba på ett nytt ställe. Shiet! Det känns visserligen bra att få jobba och det är ju bra att jag får vara på fler ställen så kanske man inte behöver vara utan jobb så länge...samtidigt har jag och S haft så himla roligt nu så då vill man ju nästan vara ledig. Vet dock inte om det blir hela veckan, eller bara imorrn. Det skulle jag få höra imorgon!

PS! Nu fungerar vår hemtelefon igen! :)

Kommentarer
Curant

Vilka idioter det finns!!!
Curre känns inte alls bra... :(
Avvaktar hovis på torsdag och hoppas på bättring.

Datum: 2007-09-04 Tidpunkt: 21:36:55
Anonym

Vad trött man blir på alla som finner nöje i att sabotera och förstöra...
Ha en fin helg i alla fall--

Datum: 2007-09-07 Tidpunkt: 20:10:35
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0