En samling dagar..

Har inte haft ork att uppdatera på ett par dagar!
I fredags kom det lite folk till oss och det blev utgång! Jag var nykter för jag hade stallet på lördag morgon så jag fick vara chaffis åt S och sova hos henne. Fick köra P´s nya fina bil! :) Blev en ganska rolig kväll trots att det var väldigt lite folk ute!
På lördagen hade jag som sagt morgon i stallet, och jag hade bara sovit 1 timme men jag tog mig upp och for dit. Släppte ut hästarna och mockade i räääserfart, och sen tillbaka till S för att sova ett par timmar innan hon hade lunchen i stallet. Tillbaka dit, göra i ordning allt som jag inte orkat på morgonen när jag var för trött.. sen in till stan och lämna igen P`s bil och hämta S bil och åka tillbaka till stallet för att släppa ihop Dusty och Kajsa. Gick bara fin fint, Dust tyckte att det var jätteskoj att få en tjej.
Hem och ta det lugnt en stund, sen gick vi över till A för att käka mat och ha myskväll framför tv:n. Vi såg en jätterolig film som hette "Wild hogs", riktigt kul och bra film!
Sen var jag tröööött!
På söndagen hade jag lunch i stallet och sen så red jag och S en sväng. Mysigt! Spelade sedan lazerdome med älsklings bröder, + kompisar till hans lillebror och hans mamma. Blev även bjudna på mat på O´learys, härligt!

Igår hände väl inte så mkt faktiskt, en rätt trög dag. Låg mest bara hemma framför datorn. Postade ett paket men annars inget särskilt!
Idag har jag och S varit ute på långprommenad med vovven Jaffe! :) Det var riktigt mysigt. Sen hämtade vi ut ett paket åt mig, och ett paket som vi beställt tillsammans. For till stallet med våra saker, där älskling sedan hämtade mig!
Blev en jättegod fisksoppa med räkor till middag idag, och rostade mackor med ägg till! Mums!
Men nu sitter jag dock här alldeles ensam, för älskling har åkt för att hjälpa hans bror med lite skruvning i nån bil!
Som tur är så börjar Desperate Housewifes ikväll, kl 21! Längtar..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0