Blev ingen..

Blev ingen ridning idag heller :( Älskling följde ju med när jag skulle köpa foder, och då skjutsade han mig till stallet i samma veva. Han orkade inte vänta på mig medans jag red och inte heller åka hem för att komma tillbaka och hämta mig senare. Typiskt!
Nu har iaf Dutt ett fint "lås" på sin dörr så nu ska han jämarns inte kunna ta sig ut alltså! Vill inte ha mera sånt nu!
Gud vad dyr havren blivit. även kornet hade gått upp, men inte lika mkt som havren. Suck! Ska kolla runt/höra runt lite och se om det finns något ställe som säljer lite billigare. Onödigt att betala så mkt för samma mat liksom!

Kissarna fick nya halsband idag, de gamla var helt utslitna. Fick sy om Zeldas lite, alla är ju för stora för hennes lilla hals! Sen ska vi bara köpa namnbrickor också, med namn och tel.nummer på! Men det får bli senare, ska kika om man kan hitta de billigt på nätet nånstans, är rätt dyrt på Granngården och Djurmagazinet!

Nej, nu ska man snart ta och äta middag tänkte jag. Imorrn är det jobb som gäller. Är inte så taggad direkt, går ju bara och snorar hela tiden så det känns rätt jobbigt. Dessutom kan jag inte somna på nätterna heller så jag kommer vara svintrött imorgon. Börjar kl 7!! Sheisse!

Kommentarer
Britten

trist att inte känna sig pigg hoppas du ska känna dig 100 snart...
ha det bra

Datum: 2007-10-06 Tidpunkt: 22:17:00
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0