Trött, såå trött. TFU- G kurs vecka 44.. :)

Trött, så himla trött är man efter denna vecka.
Men så himla pepp på mer!! :)
Läste just att det finns en GSU man kan gå, på 3 månader, som är exakt som den GSU grabbarna gör i lumpen, det är bara det att det inte är någon befattningsutbildning efter den som grabbarna gör, den är jag GRYMT sugen på!! Men man måste mönstra.. dags att börja träna?! :P
Pepp på minbuss utbildningen 17-18 nov och sen förmodligen lastbilskortet till sommaren.. kanske stridsutbildning också, nästa sensommar-höst. Troligen!! PEPP!!

Men nu är jag död. Så mkt som snurrar i skallen, så mkt nya intryck och så mkt information. Men KUL har vi haft. Iaf jag, jag har trivts som FAN! Jag vill tillbaka.. gruvar mig för att komma tillbaks till "verkligheten" igen!!

Ångrar inte att jag gjorde det här, men jag ångrar att jag inte gjorde lumpen. VILL JU MER! Så jävla kul att få skjuta, och strida.. sova i fält.. Ja allt var kul!! Även om det var jobbigt och tog på kroppen också. Men det är ju för att man är så jävla otränad! Haha, så nu äre väl dags å börja träna då antar jag :P

Har förresten träffat min mamma idag, mysigt! Fast det vart bara en kort stund för det tog så lång tid för oss(jag och S) att ta oss från stallet och hem, eftersom vi for och handlade och sen köpte vi pizza.. men en kort stund är bättre än ingen stund..

Har spelat en massa Xbox med älskling ikväll, han spelar fortfarande. Tack snälla brorsan för att vi fick låna det! Du är ju helt underbar! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0