Kvälls-veckan

Jobbar kväll denna vecka, 14.30-23.30. Igår gick det jättesnabbt, det sa bara swosh! Blev jätte förvånad för när jag jobbade på Dooria så gick det rätt så segt att jobba Kväll.
Igår krånglade maskinen en massa så vi kunde inte köra förrän ganska sent. Sen började den krångla då också. När den väl gick så gick det fort, men vi hann ju inte klart då. Trodde tiden skulle gå jättesakta när maskinen stod, men det gjorde den inte.
Har suttit och filat på lite julklappar nu. Har köpt 2 redan, och tror att jag börjar veta vad jag ska köpa till resten också. Det är bara våra små(stora) bröder som är svårt.. Får se vad vi kan hitta på. Vore ju jätteskönt om man blev klar med julklapparna redan nu så slipper man tänka på det senare...

Nu ska jag hoppa i duschen tror jag, sen ska jag nog läsa lite innan det är dags att fara till jobbet.

Hittade förresten ett par snygga vinterskor igår, eller 2 par tillochmed! Hittat ett par åt älskling också, får se vad han säger, han har ju inga vinterskor så gillar han dem är det ju perfekt!! :)

Have a nice day!

Kommentarer
fia

åh jag tycker alltid det är drygt att jobba kväll och helg också gör jag båda nu :S men det 'är inte så mycket att göra idag iaf :D

Datum: 2007-11-24 Tidpunkt: 12:20:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0