Vårruset

Så var det dags för årets Vårruset! :) Roligt var det, som vanligt. Lite kyligare än förra året dock. Hade väldigt ont i mina knän, det var mindre bra!
Men annars gick det bara fint, och jag tycker att påsen man fick vid målgång innehöll mer saker än förra året. Dock så fick inte jag nån Kexchoklad i min!! :S Konstigt, det fick ju alla andra?!

Är sugen på Tjejmilen till hösten, men då måste man ju komma igång ordentligt med träningen så jag inte får ont i knäna. Det gick ju så himla bra ett tag, men när mitt kort slutade fungera och tydligen inte har blivit förnyat så vart det som inge mer. Speciellt när jag bara kan träna varannan vecka..
Men nu är det ju iaf snart sommar, och ljust ute. Så då kanske man vågar vara ute och gå?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0