Tur..

..att det är kort vecka! Jag har sovit megadåligt inatt, vaknat flera gånger..det känns som att jag varit vaken hela natten ungefär. Ganska tungt att kliva upp och jobba förmiddag då! Så det känns verkligen bra att det bara är 3 dagar man jobbar den här veckan..och snart är veckan slut ju! Då får jag åka hem, längtar.. Husumdagen, ska bli jätteskoj!!

På sista april var jag och min söta kusin in till stan, shoppade lite och fikade..mysigt att få träffa henne! sen på kvällen så var vi såklart på Cuba..mysigt! fast jag var väldigt trött så jag gick hem rätt tidigt..
På söndan så blev vi ju bjudna på Iksu spa av O´learys. Fick min första massage någonsin! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, det var både skönt och gjorde ont..har haft ont i ryggen nu efteråt också..efter spa´t kom det taxi och hämtade oss och det var iväg mot okänd destionation.. :) Vi hamnade i en kåta med öppen eld i mitten, fick äta smörgåsbord med ÄKTA norrländsk mat, och fri bar. Hur mysigt som helst!!

Min kisse är världens mysigaste! Hon bara spinner så fort man tar på henne..somnade med henne vid min sida, hur mysigt är inte det?!
Imorse lekte de litegranna, fast jag tror att Vicky skrämmer Zelda litegrann...men de blir nog kompisar!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0