Tillslut blev det tyst..

Tillslut så vart det tyst igår så jag kunde somna, det märks dock idag, jag är trött!! Har druckit en smarrig latte iaf efter vi varit i stallet.
Gick bara fint att släppa ut pållarna! Dust verkar nöjd, han var precis som vanligt. GE MIG MAT MATTE! och sen SLÄPP UT MIG MATTE! Mockade så att det är klart, men ska ju dit och ge lunch-mat + rida vid 12 tiden så vi orkade inte göra i ordning maten nu.
Hoppas att det inte börjar regna tills vi ska rida. Det ligger regn i luften, hade regnat imorse och var mycket mörka moln vid stallet så han fick ha täcke. Är det varmt och uppehåll när jag har ridit så kan han ju få vara utan då!
Undrar om jag kommer få träningsvärk? Var ju längesen jag red nu!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0