Mätt och belåten..

Ja, tillochmed proppmätt!! fast speciellt gott var det inte, jag tog bara nått ur frysen o jag tror makaronerna hade fått frysskador eller nått :P såg ut som om dom hade förfrusit sig!! haha..jaja det gick att äta iaf och det är ju huvudsaken!

Min lilla kisse var så himla go imorse..jag ville bara lägga mig o gosa med henne! tror att det är precis vad jag ska göra när jag kommer hem, läsa en bok och gosa med kisse!! :)

Ska åka på Rusta också och handla fodertunnor + Granngården och köpa havre.. hoppas vi inte hamnar i värsta rusningen bara, det är så lång kö då så det tar verkligen tid. Tror vi kör på Rusta först, då är det i princip bara E4 och där är det inte lika mycket kö iaf!!

Kommentarer
fia

bered dig! jag ringer ikväll :P

Datum: 2007-05-15 Tidpunkt: 17:14:55
Blogg/URL: http://eternal-sense.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0