Lördag

Idag har det varit husumdagen! Fast jag tycker att det var väldigt lite i år..men munkar fanns det ju som tur var, jag köpte 24 st!! :) haha.
Sen for jag och A(äntligen fick jag träffa henne, som jag längtat!!) hem till paps och fixade lite med Dusty. Så nu är han fin(are) igen! Fast han måste badas innan flytten dock..Vi tog bort brodden också, så nu slipper han boots och benskydd, skönt! Han är världens gulligaste min lilla häst.

Efter det for vi på revyn, Skvitter & fnitter. Den var hur rolig som helst, och inte för att skryta men, min kära faster var roligast!! Herregud vad vi skrattade! :D hihi. Det var skoj att äntligen få se en revy, jag har missat de tidigare som vart.

Vi for och fiskade också, dock ingen fiskelycka denna gång..

..och nu sitter vi hemma hos P och pojkarna spelar Gears of war..jag passar på att låna datorn en stund jag för jag antar att de kan spela heeela natten lång!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0