Liten olycka inatt..

Lillkisse har liksom fått för sig att hon ska ligga i blomkrukan, något som är väldigt irriterande för jag får en massa jord och skit i sängen då. men då kom mamma på att jag har ju en sån här "Låt bli"-spray, så jag sprayade den på blomman, och..det funkade!! Kisse var nyss där uppe, luktade på blomman och hoppade ner igen!

En liten olycka hände inatt, jag vet inte hur bara. Hon låg hos mig, på täcket i gropen mellan benen. Och sen gick hon ner på sin toa, kom tillbaka och la sig på min hals.. sen kände jag att det var blött på täcket där vid "gropen" så hon måste ju ha kissat på sig. Stackars liten, toan står ju här inne hela tiden så hon har ju inte behövt hålla sig!

Vet inte om man vågar spraya "Låt bli"-spray i sängen, då kanske hon inte vill sova hos oss. Och det vill vi ju!!

Nu har jag en gosig kisse i mitt knä.. :)

Kommentarer
nadia

kan du inte ta en bild på kissen när hon ligger i krukan, sådant är så himla sött och ett minne för livet...=)

Datum: 2007-05-07 Tidpunkt: 10:46:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0