Just nu..

..tycker jag inte att Kulturnatta är så jättekul! För de spelar fortfarande, vilket innebär att det skallrar i hela lägenheten, rutorna skallrar och tavlorna och jaa..ni fattar. Inte så lätt att sova då! Halvjobbigt då vi ska upp tidigt imorrn för jag har utsläpp i stallet. Men får väl sova efter det då om man inte lyckas somna tidigt ikväll.
Det är ju roligt att det händer nått istan, men jag tyckte de sa att de skulle sluta spela vid den här scenen kl 22. De vart tyst ett tag men nu är de igång igen iaf. SUCK, DUBBELSUCK! jag vill ju sova!

Imorrn ska jag rida min söta häst! :) ska bli roligt! Han är så grymt söt! Hoppas han förstår då att det inte är någon tävling han ska på utan att han faktiskt ska bo här med matte. Helst av allt skulle jag vilja ta med honom hem och ha honom i sängen. Men det får jag inte för älskling! :( morr...!

Nej, nu ska jag försöka att sova. OM det går! Godnatt!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0