Gud vilken underbar dag!

Jag älskar solen! och sommar-värme!
Idag har jag och Dutt utforskat lite..vi hittade till skogen, och där fanns det massor att utforska. Vi hann inte ens en bråkdel idag!! Så det känns roligt, det var helt underbart väder, en väldigt pigg och glad Dutt, och härlig sand-skogsväg! Plaska lite vatten fick han också göra, det tyckte han var kul faktiskt..lite läskigt först men sen kul!!
Mkt miljöträning kan man säga, både lastbilar-traktorer med släp, och bilidioter har vi träffat på idag! han är så duktig min älskling!

nu har jag slängt i mig lite lunch och ska bara hoppa i jobbar byxorna o fara typ. synd på en så underbar dag, att man jobbar! men har ju hunnit njuta lite iaf..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0