Galen mysig kissekatt!

Sitter här med en liten galen, mysig kissekatt i knät. <3

Hittade Vicky på taket igen, så nu har jag köpt en häftpistol och häftat fast myggnät i 2 fönster. Ska nog göra det på vårt rum också, men det får bli senare.
Kissarna tycker det är lite konstigt att det tar stopp fast de både kan se och höra ut!
Zelda tyckte det var jätteroligt att "hjälpa till" när jag satt upp nätet, hon lekte som en galning och bet mig i tårna lite nu och då. Söt kisse!

Strax bär det av till stallet, har middagsfodringen och sen ska jag och S rida tillsammans är det tänkt. Och det är ju väldigt fint väder så jag tror och hoppas att det blir så!

Det är ju marknad här nere på stan också, köpte mjukt tunnbröd, alldeles nybakat o varmt! ooh, så gott. Har längtat efter det. Köpte även en börs eftersom min är sönder. I skinn, för 69 kr. Inte så stor men jag vill heller inte ha en stor! Har kommit fram till att det är för klumpigt..bara korten ryms så!

Nu sitter båda missarna på fönsterbrädan och kikar ut genom fönstret, de är så grymt söta mina missar! <3

Kommentarer
Anonym

hahaha, jag trodde först att du skulle häfta fast katten! x) läste lite för fort! ;) haha! :D

Datum: 2007-05-26 Tidpunkt: 20:44:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0