Fredag

Har vart ledig idag, ända tills ikväll. Börjar jobba 22. Men det känns faktiskt rätt lugnt..tror dock att det blir mycket folk!! Jobbar imorrn från 22 också.
Idag har en tjej som söker medryttarhäst varit och hälsat på mig och Dutt, och ridit en liten sväng. Får se vad hon tycker och vill men det lät som att hon var intresserad iallafall.
Har köpt ännu en kattlåda åt kisse, så nu finns det 3 st! Hoppas att det ger resultat. Åker ju till vet på måndag med henne, och nu vet jag ju vars vet är nånstans också, tack vare C. Perfekt!

Har kommit på att jag nog verkligen är allergisk mot pollen. Har haft väldigt besvär med ögonen, trodde det var linserna men det fortsatte ändå trots glasögon. Berättade för en kompis och när han hörde att jag även har fönstret öppet på natten och att det blitt värre när björkarna slog ut så trodde han det. Har tagit allergitabletter i 2 dagar nu, och jag vaknar på morgonen utan klegg i ögonen! Har iofs också haft fönstret stängt, men det har inte heller varit lika jobbigt att vara ute..så kanske det är pollen då!

Nej, snart är det dags att jobba. Har nyss kommit hem, skjutsat älskling på fest. Passar på att njuta av tystnaden med missarna :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0