Ännu en härlig dag!

Hade morgon i stallet idag, fick åka dit med min kära pojkvän när han skulle på jobbet, TACK ÄLSKLING!
Gjorde undan stallet och for ut och red en sväng! Det var mycket mysigt! Provade lite nya vägar i skogen, hittade en härlig galopp-backe! :) Dutt var lika pigg och glad idag! Roligt! Han verkar ju trivas, annars skulle han inte vara så pigg och glad. Verkar ha blivit kompis med en av hästarna också, de pratar med varandra när man tar in o ut dem! :) Gulligt!

Tycker att jag hunnit med så mycket idag, var hemma vid 11, då hängde jag tvätt - satt igång en ny tvättmaskin, rengjorde åt missarna och gav dem mat! Utan stress, så härligt!!

Fast lite trött är man ju, jag kommer ju hem vid 00.30 och klev upp 06.45! Men det funkar och är ju bara en dag kvar, sen är man ju ledig - eller ledig och ledig, jobbar ju natt både fre & lör, men det är ju självvalt!

Kommentarer
Paps

Vad kul att det funkar för älskade Dutt!!

Datum: 2007-05-23 Tidpunkt: 21:43:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0