Router

Ni har vi äntligen fått vår router. Fast det blev inte den vi hade från början, för den hade fortfarande inte kommit och då blev jag less. De hade dessutom lovat oss i måndags att vi skulle få nått annat om den inte kommit idag. Och det fick vi ju så nu återstår det bara att lyckas koppla in den och det kan ju bli jobbigt när inte lillebror är här. Men, jag kanske kan klara det om jag funderar lite. Lillebror ska försöka vara support på telefon så :) men det brukar ju alltid vara nått som krånglar så man vet ju aldrig.
Bra iaf att vi fick en till slut, så Paps kan få tillbaka sin!

Köpte ett par nya hörlurar till min mp3 också, de andra har gått sönder..igen! Måste ju ha mp3 på jobbet, annars avlider man typ..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0