Nu så!

Äntligen helg, äntligen ledig. :D Så härligt. Gud vad jag har ont i mina fingrar efter all spackling, ursch!!

Måste dammsuga soffan, "nån" har varit smart och lämnat fönstret öppet när "nån" gick därifrån. Så Vickans gräs har ramlat ner på soffan och jorden har alltså hamnat i soffan. Mitt vattenljus hade också vält ikull men inte gått söndert som tur är. Dumt att ta bort sakerna INNAN man öppnar fönstret?!

Ska ta och vila litegranna nu så man är pigg ikväll. Sen måste jag nog städa lite alltså. Suck. Orkar inte göra allt själv ju..inte bara jag som stökar ner..
Fast som det verkar nu så kanske det bara kommer 2 stycken och då behöver det ju iaf inte vara supercleant liksom. Jaja, vi får väl se..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0