Nejmen, ännu en lista! :)

Har lite tråkigt så passade jag på att sno en lista från Linda.


jag har . . .
(x) somnat sittande

( ) skrikit efter en pensionär
(X ) buggat på en fest
( ) gett någon näsblod
(X ) pantat flaskor för att ha råd med något
(x) åkt rullstol

(X ) brutit benet (eller..ben har jag brutit fast de har suttit i armarna och foten ;) )
( ) dyrkat någon farligt mycket
(x) sovit mer än 12 timmar (alltid när jag jobbat natt typ..nästan iaf.)
( ) snattat godis på ica
(x) spenderat timmar i ett badkar
(x) badat naken i havet

( ) spelat trombon
(x) uppträtt för publik
(x) dragit en katt i svansen
( ) sminkat mig som en idol
(X) gått ner 5 kilo snabbt (ganska snabbt iaf..enligt mig! )
(x) dansat tryckare på ett disco
( ) svimmat flera gånger
( ) stannat kvar i trotsåldern
(x) lyssnat på pojkband
( ) missförstått ordet feminist
(x) slagit sönder saker
(x) skämt ut mig inför massvis med folk

(x ) hällt i mig pärlsocker
(x) blivit kallad punkare
(x) haft/har en ryggsäck

( ) gått på picknick ensam
(x) gråtit utomhus
( ) trott att jag var alternativ
( ) läst kafka och känt mig svår
( ) tappat en sko i havet
( ) rånat någon
( ) blåst såpbubblor på en buss
(x) spelat poker
(x) ridit

(x) använt underkläder i siden
( ) blivit kallad bög
( ) ramlat i en buss
(x) spottat mat på någon
(x) använt bruna skor
(x) gömt mig bakom en tidning för att spionera
(x) tyckt om broder daniel (kan ju tolkas på många sätt. ;) )
(x) ätit lypsyl
( ) piercat mig själv
(x ) stickat en halsduk
(x) blivit utskälld inför en hel skolklass

( ) skolkat från rasterna
(x) använt salt istället för socker
( ) använt 'din mamma' på allvar
(x) varit uppe två dygn i sträck
(x) skrivit dikter eller låttexter
(x) spelat ett blåsinstrument (Jag försökte i alla fall!)
(x) joggat en halv mil (FÖRSÖKT att jogga en halv mil..:P )
(x) funderat över vad lavan i lava-lampan egentligen är (Och jag har inte kommit på det än!)
( ) instruerat någon i att begå brott
( ) slängt russin på barn
(x) lekt med vattenballonger från en balkong
( ) varit konstnär för en dag
( ) haft en utställning
(x) haft spya i håret
(x) velat ha platåskor
( ) slagit ut en tand
( ) varit i tyskland för ölens skull
(x ) haft en rosa väska
(x) lekt med gosedjur

() sagt fitta till någon och menat det
(x ) blottat mig i parken
(x) tittat på för mycket skräckfilmer
( ) slagit mig själv för att få uppmärksamhet
( ) levt som en pirat
(x ) pratat med en buske
( ) snott kvinnliga/manliga underkläder för att lukta på
( ) spanat in rumpan i spegeln läänge
(x) blivit fåfäng efter en komplimang
(x) gillat bamse och velat köpa dunderhonung
(x) funderat på att skriva en bok
(x) klottrat på en vägg
( ) bekänt mig till en religion
(x) gjort många fåniga tester

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0