Jämarns!

jag är visst ganska teknisk ändå :) Har lyckats att fixa routern, och dessutom det trådlösa nätverket :D
Så nu ligger jag här i soffan och surfar trådlöst och det är heeeeeelt underbart att slippa alla sladdar. Nästan så man måste ta med sig datorn in på toan bara för att liksom ;) hihihihi.
Jag känner mig stolt. hihi. Hade iofs lillebror på telefon hela tiden men han behövde inte hjälpa till så mycket ;)

Nu är det CSI miami på kanal 5, säsongsstart. Undrar om man orkar kolla? Borde egentligen ta en dusch, eller kanske ett bad. Fast det kan man ju göra senare också!!

Kommentarer
Johanna

Later bra! Undrar nar vi skaa vara inne samtifigt sa att vi har tid att prata med varandra. Va ju sa lange sedan jag horde din rost! Puss

Datum: 2007-03-09 Tidpunkt: 05:07:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0