Hoppas på en avkopplande helg..

Imorrn är det äntligen fredag och då är det helg. Då ska vi bara njuta av varandras sällskap och ta det lugnt, det läntar jag verkligen efter. Är så trött på dagarna nuförtiden, längtar verkligen efter en lugn och skön helg, bara koppla av. Och det är faktiskt ganska svårt att göra såhär mitt inne i stan så det känns helt underbart att få komma bort en helg!

Men än så länge är det torsdag, jag ska gå och mysa med min Elsk som sitter i soffan o spelar mitt spel! hihi, det är så roligt spel.. I LIKE IT!! :D


Kommentarer
Anonym

Men ni ska val inte vara borta hela helgen? Din paps fyller ju ar ju... =)

Datum: 2007-03-22 Tidpunkt: 20:50:32
Johanna

Av mig..

Datum: 2007-03-22 Tidpunkt: 20:51:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0