Det gick inte så bra..

Det gick inte så bra att laga mat för mig idag. Fast, det är väl iofs inte så konstigt. Jag skulle laga spaghetti och köttfärssås, men det fanns INGEN spaghetti. (NÅN hade käkat upp den..tydligen) äh, va tusan tänkte jag, det är ju nästan lika gott med makaroner. Jaha, när jag hade stekt köttfärsen klart så upptäckte jag att det inte fanns några krossade tomater!! (NÅN hade käkat upp dom..tydligen) och inte heller något annat att göra sås på. Så det blev köttfärs, makaroner, ketchup och aioli. Inte så tokigt men inte heller jättemums. Aja, mätt är jag iallafall och nu ska jag snart åka och sola och sen träna med söta A. :D

Kommentarer
Mamma...

Jag har samma problem, fast med disken... NÅN har inte vett att käka ur kastrullen, använda samma glas och gaffel en hel vecka osv... NÅN fattar inte att jag HATAR att diska!?

Konstigt... NÅN hatar att diska...

Datum: 2007-04-09 Tidpunkt: 12:45:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0