Vackert väder!

Vilket underbart väder vi njuter av nu! Nästan lite för varmt inne hos oss, men man ska väl inte klaga.
De har fortfarande inte fixat så vi kommer in genom vår port, fick släppa in grannen för ett tag sen!! Tycker att det är helt sjukt att de kan byta lås utan att ge oss nycklar och dessutom på en helg då alla som går att ringa till är lediga!!! morrr..

Kisse njuter av att vara hemma igen, men det var nog ganska mysigt i Öredalen också! :) Hon fick ju käka lite gräs o njuta av solen, hihi.

Nu håller Elsk på att fixa min cykel, äntligen! Hoppas att allting är rätt nu då, annars måste jag ta bilen imorrn och den funkar ju knappt!! suck! :(

Undrar vad vi ska käka för middag idag? Har ju nästan nyss kommit hem så det känns halvdrygt att tina upp nått ur frysen..Kanske ska göra en sallad bara? Känner för nån lätt mat iaf, det är ju typ drygt att äta när det är varmt!!

Ska åka till Dutt sen, har insläpp ikväll. Tänkte låta han beta lite under tiden jag gör stallet, Elsk har lovat att han ska följa med. Sen ska vi åka och kika vars jobbet ligger som jag ska vara på i veckan...blir nog bra det!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0