Slutat tidigare..

Jag fick kliva av tidigare för det var så lite folk så jag behövdes inte.
Så jag fick åka 2 karuseller idag på tivolit =) Både fritt fall och flygande mattan.. hihi! Älskar karuseller!!!

Red Dutt en snabbis innan jobbet också. Det var skönt och svalt ute, synd att jag hade så lite tid bara..Ska rida tidigare imorgon men förmodligen är det ju så varmt då...ursch!

Nu ska vi tydligen dra ner på Olles en sväng..sen ska jag sova för jag är megatrött!!

Har pulat i Vicky medicin också..den i ögat går bra, men den i munnen är svår på henne. Sprutan jag fick med är det som "hack" i, så det sprutar för hårt.. Provade med den jag fick med till Zelda, dock så måste jag då ge henne 2 ggr för annars får hon inte rätt dos, och det är krångligt för hon vill bara en gång!

Tycker att ögonen redan ser lite bättre ut..Det har inte varat sen igår..Hoppas hoppas hon blir kvitt det, och att varken Zelda eller nån av oss får det!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0