Mysigt!

Har fått ha min pappa och Krajna här från igår, det har vart så himla mysigt! Igår så visade jag stallet för honom, också åt vi lunch i solen på O´learys. Sen på kvällen hyrde vi en film, den var jättebra!
Idag har vi vart på Wheels hela dagen, det har vart jättekul att se alla fina bilar! Sen har vi vart en sväng till R&A också!
Men nu har paps åkt hem, och det är jättetomt! Älskling har också åkt för han ska laga sin pappas bil som gick sönder igår när han var på väg till jobbet! Så han kommer nog inte förrän sent.
Och jag ska jobba ikväll, kl 21 börjar jag, jag har öppning. Såg länge ut som att jag också skulle få vara ledig, för älskling fick vara det...men tyvärr så fanns det ingen som var hemma som kunde jobba. Har jag tur är det lite folk så jag får gå hem, för jag känner inte alls för att jobba ikväll. Ska typ inte jobba med nån som jag känner heller så det känns inte sådär superkul!

Men, det är ju en stund kvar tills det är dags att gå ner, så jag ska försöka fördriva tiden tills dess. Blev ju som sagt grymt tomt när både paps, Krajna och älskling for nästan samtidigt!!!

Det har iaf varit supermysiga dagar och jag hoppas att Paps och Krajna kommer tillbaka och hälsar på väldigt snart! Det får iaf inte ta lika lång tid som förra gången!!! Älskar er!

Kommentarer
Paps

Klart vi kommer !

Datum: 2007-06-30 Tidpunkt: 20:59:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0