Mysigt igår :)

Det var mysigt igår! :) Först for jag och red Dusty, en mysig liten sväng, fast varmt var det, phu! Och sen hade grabbarna vart o handlat mat, så vi åkte iväg och fiskade, i en massa olika sjöar o sen grillade vi o åt det som middag! mums! Det var jättemysigt! Fast det var bara R som fick fisk, ingen annan =/ typiskt!

Tog bilen imorse, var så grymt trött alltså. Helt sjukt! Så då fick jag sova lite längre iaf också kunde jag åka på Djurmagazinet o köpa en katt-toa! Får se vad kissarna säger..

Älskling är snäll o ska åka o handla havre åt Dutt efter jobbet... :) Och jag ska kanske rida med S ikväll! Om hon hann hem! Hoppas det, skulle vara mysigt..bara det inte börjar regna, det känns lite ostadigt!

Ska försöka ta reda på vart Bussgods är nu, har ju fått paket! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0