Idag är det tisdag!

Dusty hade fått komma in vid lunch, och sen blivit utsläppt när det slutat regna, så skönt! Så jag behövde inte cykla ut dit idag utan fick skjuts av älskling!
Sen for vi ut till A&P, älskling & P skruvade i bilen/ar och jag och A gick till hästarna också hjälpte jag henne medans hon verkade. Det gick bra!
Var dock en rätt så seg dag idag, var jättetrött tidigare, men på nått konstigt sätt är jag skitpigg nu? Men ett glas mjölk och sen sängen, det är det enda rätta..

Har hittat ett thermotäcke jag vill köpa till Dusty också, till vintern. Börjes billigaste, A har användt dem hela vintern och tycker de funkar bra.. Jag har ju 2 men det ena är ju urtvättat  så det blivit rosa och ganska skamfilat, skulle skämmas om jag var tvungen att använda det känns det som..måste höra med mamma vad hon säger, det är ju absolut ingen stor summa det handlar om..behöver ju 2 så det finns ett att ha när man tvättar det andra!
Vilket påminner mig om att jag måste ta med mig en hel del häst-smutstvätt nästa gång jag åker hem, så jag kan tvätta i ordning inför vintern!! Blir nog bra det..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0