Glasögonorm

Så har man vart och gjort en synundersökning. Fick med mig 3 par glasögon hem. Måste hitta smakråd nu bara! Pappa och älskling är ju självklart, men jag vill ha lite kvinnliga åsikter också..man kanske ska knäppa kort på sig själv i de olika glasögona och skicka runt till vännerna...haha!
Blir dyrare än vad jag trott. Har för dålig syn. Dock får jag fortfarande 2 par, men ett par blir med fulare glas..man kunde dock ta det på avbetalning så frågan är ju hur jag ska göra. Jag måste ju ha nya glasögon speciellt när det skiljer så jävulskt från de gamla, men jag vet inte om jag har råd att punga ut så mycket pengar...måste fundera..gillar inte att ha saker på avbetalning menmen..måste ju ha dom så..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0