Cykeltur

Har just överlevt min första cykeltur i Umeå. Haha :P Det var lite läskigt dock, sadeln snurrade ju när jag rörde mig o dessutom verkar bakhjulet ta i skärmen ibland i gupp å så. Men hem kom jag! Det går snabbare hem, ca 20-25 minuter.. Dit tog det ungefär 30! Så om jag far 35 minuter före imorrn borde jag vara där i tid..Lite drygt att sitta o vänta som imorse, då for jag ju 45 minuter före för å vara säker!!

Dock har jag världens tristaste jobb, det är tur att de jag jobbar med är trevliga iaf. Har jätteont i händerna också, kommer få blåsor trots att jag har haft handskar hela dagen!!

Ska åka och rida min Dutt ikväll, tänkte egentligen cykla dit och göra det nu men det är ju så himla varmt så iallafall jag vill hellre vänta tills det blir lite svalare.. Har ju dessutom insläpp ikväll så då behöver jag ju inte åka dit 2 gånger heller.

Eventuellt ska vi åka o kika på en bil ikväll också. Får se hur det blir och OM det blir nått av det. Har ju inte sett den än men om man kikar på samma modell på blocket så är det helt klart en bil jag kan tänka mig!!

Nu är Zelda helt knäpp, hon flyger runt som värsta spindelkatten. Dessutom har hon upptäckt katt-gräset jag har odlat, det är bara det att hon tuggar inte på det, hon sliter upp hela plantan o sen leker hon med den o släpper den bakom soffan, eller i soffan. Humm...hon är söt iaf!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0