SEMESTER!!!

Stugan
Nu har jag/vi semester!!! Som jag längtat. Naturligtvis ska vi till stugan..bara den är ledig! Måste ringa mormor och fråga. Resten av grabbarna verkar också vara lediga då, blir nog lika kul som förra året!!
68884-48
Och sen så är det ju sommarens höjdpunkt den 12 juli, METALLICA på Stockholm stadion..I´ll be there..

Som sälar
Förhoppningsvis blir det en massa bad också, jag har fortfarande inte fått bada i år.. men min badkompis kommer att vara saknad..en saknad som gör så ont. Älskade vän! En bild från förra sommaren...hoppas hon får bada mycket, där hon nu är..och äta farmors köttbullar!!

Kommentarer
fia

Vad skönt! Trodde inte du skulle ha någon semester, hoppas du får en trevllig semester!

Datum: 2007-07-06 Tidpunkt: 22:49:11
Pakkizzz

Hell yeah! :D.. Länktar nästan lika mycke efter fiske semestern som metallica tamefan! :D

Datum: 2007-07-07 Tidpunkt: 04:16:41
Nyser!

aaaaah, stugan!!!! :O =D
bästa!^^ hihihih, om ni kommer dit så får ni nog höra rätt mkt moppeljud!;D (fast det beror ju på när/om ni kmr!;D)

Datum: 2007-07-12 Tidpunkt: 22:16:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0