Picknick och Jobb

Har lunchat med söta A i parken idag, det var jättemysigt! Åt världens godaste Västerbottensostpaj! :) Så härligt att sitta på en filt i solskenet och äta lunch!
Sen gick vi på stan en stund, jag hittade ett par skor på rea som jag köpte, har spanat in dom för flera månader sen men då kostade dom 499 och nu gick dom på 149! Så jag slog till :)
Kom sen hem lagom tills det började regna. Tvättade lite och lagade sedan middag, Senapskryddad fiskgratäng med ris, mums! Sen for älskling och skruvade i vår bil, så nu är den hel igen.
Jag hade precis varit och handlat mig en tidning och lite godis när D ringde, dom hade kaos nere på jobbet och fick inte tag på någon som kunde jobba så han undrade om jag kunde hoppa in. Jag kunde ju inte säga nej, trots att jag inte hunnit fara till Dust och fylla på vatten.. Men som tur är löste det sig så L skulle kika till honom och ge han vatten..
Så det blev 4 timmars jobb i disken ikväll, kom hem strax efter 12. Nu har jag och älskling sett klart filmen vi började se igår och snart ska jag sova.
Imorrn ska jag åka ut till Dutt och rida bär älskling kommit hem med bilen. Vilken tur att han hade vilodag idag när det blev såhär!

Kisse är galen och har gett mig rivmärken på halsen, jag är tydligen perfekt att ta sats på när man ska ta sig nerifrån golvet och över soffan, då mellanlandar man på min hals och sen skjuter man ifrån. Ont som fan gör det. Hon har varit helt galen sen jag kom hem..
Vicky däremot börjar hitta sitt gamla jag igen! Hon är nästan gosig mot mig tom!!
Godnatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0