Phu!

Så var allt tvättat klart då, för denna gången. Men helvetet ska ju vikas och läggas in i garderoberna också. Får bli en annan dag..
Så nu ska jag bara slänga mig i duschen och bädda i rena sängkläder i sängen, sen ska jag tametusan sova som en gris.
Imorrn åker vi till stugan, ska bli så otroligt superduper härligt. Hoppas bara på bra väder!

Var och red min Dutt ikväll också, men lyckades glömma nyckeln till sadeln hemma så det blev bara en barbacka skrittur i regnet. Mysigt det också!
Han är så snygg i sin nya grimma! :) (Få inte spunk nu mamma, den kostade 44 kr och är dessutom fodrad nack+nos, och ställbar nack+nos, ett klipp alltså!)

Nej nu ska jag hoppa iväg och göra ovan nämda grejor, sen ska jag som sagt sova. Packningen får vi ta imorgon istället. :p



Another day, another life in paradise..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0