Inte så roligt att komma hem..

Det känns tråkigt att vara hemma igen..jag hade hellre stannat kvar!
Komma hem till en lägenhet som luktar skunk och är 3000grader varm, det är inte så roligt. Dessutom har nån av D´s festgäster druckit upp mina cider som jag skulle ta med mig till stugan, och jag har inte råd att köpa nya. Så kul var det med det.. Suck. Jag blir så irriterad.

Har tvätt-marathon idag iaf, det behövs om vi ska få några rena kläder att ta med till stugan. Insåg att det fanns lite väl mycket tvätt faktiskt. Suck!

Ska åka iväg och hjälpa R sen också, och tömma gamm-bilen på skräp och övriga grejor. Sen ska vi skrubba boxen och jag hoppas att jag orkar med en ridtur efter det.. Dust skulle behöva få sig en skrubbning också, han är inte direkt ren..

Nu är jag hungrig och har snart ont i huvudet, men det finns ingenting att äta för vi har ju inte vart hemma så mycket den senaste veckan.. lite Gorbys finns det men vad är det för frukost/lunch? Älskling käkar nudlar men det tycker ju jag inte om..funderar om jag ska koka ihop lite makaroner så man klarar sig till middagen..

Så less på att det ska vara så varmt här inne, inge roligt att gå runt med huvudvärk jämt!

Vill åka till stugan, nu! Inte på onsdag..NU!

Kommentarer
Pakkia

Haha va fan.. du få la lära dej äta nudels! :D.. De e juh ut jävla smaskens för små-magar... Annars äre bara köpa hem majs! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D

Datum: 2007-07-17 Tidpunkt: 14:45:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0