Höstliknande väder..

Ursch så tråkigt det är med detta kalla höstliknande väder.. iofs så klagar jag ju alltid att det är så varmt så man svettas ihjäl här hemma annars, nu ligger jag typ och fryser med täcke på..haha! jag har ju satt upp galler så fönstret går inte att stänga. men det gör inte så mycket, hellre kallt(innomhus) än varmt..
Men jag vill ha tillbaka solen!

Har vart ute hos Dutt idag och ritat av hans hovar på papper..har ju ingen aning om vilken storlek han har på skor. Sen for vi ut till travshopen och handlade skor, bara att hoppas att det är rätt. Men det stämde ju med mallen så!
Imorrn kommer hovslagren! Hoppas han är bra..är lite nervös..första gången jag är själv med en ny hovis ju! Vill ju att min älskade Dutt ska få fina fötter..som han inte får ont av!

Ska till A ikväll, ska bli mysigt! :) Måste komma ihåg att hämta hennes jacka som ligger i bilen också!

På tal om jacka, undrar vars min sommarjacka är? Skulle behöva den nu..den har varit försvunnen länge, har letat flera gånger men jag hittar den inte..

Nu ska jag fortsätta kika på OC..om det inte slutat redan förstås!! :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0