Ett halvt år har gått..

..sedan du lämnade oss i stor sorg och saknad. 
Vad jag än gör, var jag än befinner mig, så finns det alltid något litet minne som poppar upp och påminner mig om dig. Som idag, när jag såg Kusin på Allsång på Skansen..Då tänkte jag på dig.
Och igår, när jag hade namnsdag..precis som jag har haft idag. Såna här dagar är så jobbiga. Såna dagar som DU alltid kom ihåg, men ingen annan..
Tänker tillbaka på alla minnen vi har tillsammans..dom kommer jag alltid att bära med mig, så länge jag lever. Men det gör ont..så ont att det bara skär i hjärtat..
Varför ska saknaden och sorgen vara så stor och svår att bära?

Jag saknar dig så fruktansvärt. Jag älskar dig så fruktansvärt, och det gör så fruktansvärt ont i hjärtat.

Jag kan inte sova ikväll...

Kommentarer
Pakka

Hang in there...

Datum: 2007-07-25 Tidpunkt: 12:48:31
Angelica

Åh, vad jag lider med dig..det är så jobbigt när någon man älskar har gått bort. Men du får komma ihåg alla fina minnen och leva på dom.. puss

Datum: 2007-07-25 Tidpunkt: 13:21:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0