ojoj..

ojoj, vad trött jag är. har så ont i halsen..har varken tid eller lust att vara sjuk nu..

Lillebror har nyss farit, var trevligt att ha honom här, och nu har han fixat datorn åt oss, förhoppningsvis. sist han va här formaterade han om den, och när han skulle starta den igår så vägrade den starta, så han fick göra om allt igen. knepig dator!!

imorrn åker vi! måste nog packa lite sen, fundera ut vad jag ska ha med mig..tror inte det blir så mycket..vi ska iaf ut 2 kvällar, men sen lär man ju vilja ha slappar kläder typ :) Blir nog kul det där tillslut. Älsklingen och jag hamnade i samma rum! :D mysigt!

Kommentarer
Pernilla Berglund

Var ska du å pojken fara då är ju lite nyfniken? hihihi. Ha de bra där ni är och dit ni ska.

Datum: 2007-01-05 Tidpunkt: 22:51:40
Beffa

Vi ska åka till Vemdalen! Personalresa med Olearys :D ska bli hur skoj som helst! :D Roligt att du tittade in!

Datum: 2007-01-06 Tidpunkt: 04:09:47
Pernilla

Gud vad roligt, riktigt avis e jag.

Datum: 2007-01-06 Tidpunkt: 15:15:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0