Kan inte sova..

Jag kan ju såklart inte sova..trots att vi faktiskt gick och la oss tidigt igår. Kan ju bero på att jag somnade på bussen, jag sov nog från det vi for tills vi var framme i sundsvall. Är inte ett dugg trött än, orkar inte ligga och vrida o vända på mig i sängen faktiskt.

Det är så tyst när inte Vickan är hemma, tänk vad mycket närvaro en liten kissemiss ger ändå, saknar henne! fast paps sa att hon hade det bra och var lika galen som vanligt, så det låter ju bra iaf..

Det är ganska kallt här nu, ovanligt. Men det beror nog på att när vi kom hem så var balkong-fönstret öppet. Shit pommes frites! Förmodligen har det blåst upp, för det var jag som stängde det när vi for och jag fick inte igen det eftersom det är så trögt. Tur att alla saker var kvar iaf, verkar inte ha vart nån här..

Jobbar imorrn, men börjar inte förrän 22. Det blir nog kung det..jobbar fre-lör också :D

Ska se om jag hittar nått att fördriva tiden med så jag kan somna, har redan läst ut boken jag fick av älskling så jag har inget att läsa. Kanske ska gå till bibblan imorrn o se om det finns några roliga böcker att låna..bara man kommer ihåg att lämna tillbaks dem...brukar va dålig på sånt! =/
Kanske ska spela lite betapet! Det är alltid roligt :D

Kommentarer
Mammelimamman

Vickan ja....
Lilla fröken väckte mig, glad att det äntligen ringde en klocka!
Igår var det sånt race på henne så jag var tvungen att fånga in henne och förpassa henne ut ur tv-rummmet innan hon totalt hade hunnit mörda min gamla antika sammetssoffa!!!
Klippt klorna?

Men ack så söt och personlig...

Datum: 2007-01-10 Tidpunkt: 10:35:24
Beffa

Haha, ja det är väl dags att klippa de där jämarns klorna igen..väldigt mycke skulle jag tro! :P knasiga kissen! Tomt utan henne här hemma!

Datum: 2007-01-10 Tidpunkt: 17:02:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0