Joo..en till!!

KLÄDER
Sneakers: vad är egentligen sneakers för nått?
Jeans: Låg midja, stuprör
T-shirt: Med tryck
Underkläder: Snygga, helst matchande

ACCESSOARER

Väska: Den som det är mest grejjor i
Plånbok: en svart jag fått av elsk
Solglasögon: Stora bruna jag fått av kusin
Klocka: En sån där med länkar, som man kan sätta bokstäver på om man vill. Fått i julklapp av svärföräldrarna.

TEKNIK

Mobiltelefon: en gammal samsung
Tv: Svart, vet inte märke..

BADRUM

Tandkräm: Olika
Tvål: Olika
Hårprodukt: hmm..nån man blir tipsad om av elsk´s kusin!
Huvudvärkstablett: Ipren
Doft: Viktor&Rolf, Paris Hilton, och Mary Kay tror jag den heter..
Hudkräm: Nivea
Schampo: Den där rosa..som jag inte vet vad den heter eller hur det stavas..
Balsam: Samma som ovan..

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ja tack. Loka helst. Smultron!
Vin: Börjar lära mig..källardjävulen eller hur var det nu det hette mamma? ;)
Bröd: Baugetter
Choklad: Allt!

HEMMA

Säng: Vår egen..
Lakan: För tillfället med hjärtan
Espressomaskin: Vill ha :D
Kylskåp: Ett vitt - så långt är jag med
Porslin: Alla möjliga, väldigt blandat..

FÄRDMEDEL

Bil: Toyota Camry -88 (fast det är elsk´s)
Flygbolag: ingen aning..
Taxibolag: som ovan..

ÖVRIGT

Frisörsalong: säger väl Clip..annars kanske A blir sur på mig ;)
Bank: Swedbank
Cykel: Har ingen..
Bensinstation: Okq8 den enda bemannade som finns i min ort. Fast här uppe finns det ju många, men vi säger Okq8 ändå ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0