En till lista..

Gillar:
1. Favoritartist, kvinnlig
Pink
2. Favoritartist, manlig
Thåström, eller Metallica, eller In flames..
3. Motiv på din musmatta
Det är en röd som jag fått av mamma!
4. Vilken startsida har du?
Jag har inte ändrat än, så det är MSN..spännande ;)
5. Gillar du musik på hemsidor?
Nej, jag tycker att det är sjukt irriterande, speciellt när man redan lyssnar på musik själv..

Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad
Falskt, jag är sjukt oorganiserad..
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den
Falskt, har varken gjort budget eller hållt den ;)
3. Jag har gott lokalsinne
Jo, det är nog sant, bättre än pojkvännens iallafall..
4. Jag älskar måndagar
Falskt, väldigt falskt...
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
Falskt

Läsvanor:
1. Läser du mycket?
Beror på, har perioder. Kan låna 20 böcker och läsa ut dem på några dagar bara, och ibland läser jag inte alls..
2. Nämn tre av dina favoritböcker
Mannen som kunde tala med hästar, Det ska bli ett sant nöje att döda dig, och hela Gömda serien
3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Nja, alltså jag tycker att det är roligt att skriva, men inte så att jag vill bli författare..
4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nej
5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Pocket, om jag köper. Men nu har jag faktiskt köpt rätt mycket böcker ett tag, och då blir det pocket, för de är billigast..och lättast att ha med sig!

Just nu...
1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?
Ja, tmin häst..och min familj
2. Hur är vädret hos dig just nu?
Trist..
3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?
Ingen aning, nån blogg kanske..
4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
Joo, hemma hos Paps hade jag velat vara just nu..hos hästen..hos mamma..jag längtar efter min familj!
5. Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem?
Humm, tror inte det..är nog bra som jag är hoppas jag..

Favoritplatser:
1. Vilken är din favoritplats i din stad?
Har ingen än..allt är fortfarande så nytt är..men, annars är det alla mysiga ridvägar som finns hemma i kring..sommar..med pållen..underbart!
2. I ditt hemland?
Har inte varit på så många ställen ju..känns det som..i stugan kanske!
3. I hemmet?
Vårt rum, eller i soffan framför datorn..
4. I världen?
Har ingen aning, men drömresmålet är Australien..
5. I fantasin?
Så vill jag vara hos farmor..

Vanor och ovanor:
1. Innan jag går hemifrån kollar jag att ....
Jag har mobilen och nycklarna med mig, samt att katten inte är påväg att rymma..
2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte ....
välja mellan två saker som jag vill ha, då får jag beslutsångest..
3. Jag äter för mycket ....
Choklad
4. Jag brukar alltid ....
skratta och vara glad..
5. Jag har svårt att ....
acceptera när saker inte blir som jag vill eller när ingen förstår mig..

Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?
Har absolut ingen aning..
2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?
Ja, verkligen..
3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Det går i perioder, just nu nästan inget..
4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Off course..går ingenstans utan den..använder den jämt typ..
5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?
Det har jag ingen aning om, men stor del av den vakna tiden tillbringas nog här..

Våren
1. När börjar du verkligen längta efter våren och leta efter dom första vårtecknen?
Hela vintern..
2. Vad är det bästa med våren?
Det är mycket roligare att rida då, och det luktar så gott!!
3. När anser du att man kan säga att den är här?
Inte vet jag..svårt att säga..
4. En del storstädar, en del köper fröer, en del klipper ned buskar, vad gör du som du tycker är ett riktigt "vårgöra"?
Jag gör väl inget speciellt, men jag älskar att ta en ridtur när det börjar lukta vår ute, och man hör hur det töar..det är ett måste..
5. Av vårens första underbara blommor och växter som kommer upp i början, vilken är din favorit?
Har väl ingen favoritblomma överhuvudtaget, men tussilagon antar jag...

Kommentarer
Gunilla

Snodde den här listan till mig blogg...
Hoppas det inte gör nåt..

Datum: 2007-02-05 Tidpunkt: 20:16:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0