Trasig mobil

Min mobil är trasig! :( Jag är så himla ledsen, jag fick den ju av älskling när jag fyllde år, och efter mycket strul kunde jag börja använda den i april, så den är ju bara ca 4 månader! Då SKA inte en mobil gå sönder.
Men nu är det såhär, först så verkar det som att högtalarna är spräckta eller nått sånt, för det låter väldigt konstigt när man pratar med folk, jag hör knappt vad de säger.. och idag så upptäckte jag att det inte är något ljud i den! ringsignaler o liknande, hörs inte, den bara vibrerar! Så efter att älskling micklat lite med den, så har vi kommit fram till att den är glapp!
Så imorrn ska jag ta mitt garantipapper o klampa in på telia, för nu är jag sur. riktigt sur!!

Annars har helgen varit till belåtenhet, fast jag har varit väldigt väldigt trött. Slapp dock huvudvärken lör+sön, det var ju skönt iaf!
For och kollade på när G&C debuterade MSV också, i Vännäs. Det blev ett kärt återseende! :) Har saknat C´s mysiga pussmule!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0